AMAZONAS (OLYMPUS KIDS)

Fa més de tres mil anys, un grup de dones va crear una societat particular en les llunyanes costes de la Mar Negra. Una societat formada només per dones lliures, amb un esperit comunitari i guerrer, disposades a defensar un ordre diferent. Les Amazones.

Per què van creure les amazones que necessitaven crear una societat sense homes? Per què els herois masculins de l’antiguitat reaccionaven de manera agressiva davant aquesta societat alternativa? És lícit l’ús de la violència per a defensar-se dels atacs externs? O la defensa de les pròpies opinions i les revoltes contra les injustícies han de ser sempre pacífiques? Xiquetes, xiquets, som tots iguals o hi ha alguna cosa que ens fa diferents? I… per què el riu Amazones porta precisament aqueix nom?

El segon volum del projecte Olympus té com a protagonistes a les Amazones, a Pussy Riot, a les Guerrilla Girls, a les manifestants del mocador verd de l’Argentina, a les vestides de negre de Polònia o a les de lila el 8 de març. A elles i a tots els seus antagonistes, d’Hèracles a Vladimir Putin, al veí del 5o 2a.

____

Olympus Kids és la primera proposta escènica infantil d’Agrupació Senyor Serrano, una visió crítica dels mites grecs destinada a xiquets i xiquetes de 6 a 11 anys, sense la presència d’adults. *Olympus tracta d’aportar a xiquets i xiquetes una visió crítica i disruptiva de la mitologia que està en la base del nostre sistema cultural a través d’un llenguatge multimèdia, pròxim i molt directe. Així, aquesta trilogia es presenta com una mirada al mite des d’un lloc *desacomplejado, atrevit i multireferencial, a través d’un dispositiu en escena on hi ha un narrador que manipula maquetes, figures, diverses càmeres de vídeo i recursos en línia.

Edat recomanada de 6 a 11 anys (funció sense adults), només és necessària l’entrada per als xiquets/xiquetes.

____

Crèdits

Dramatúrgia i direcció: Olympus Kids
Performer: Jofre Carabén
Música: Roger Costa Vendrell
Realització de maquetes: Lola Belles
Management: Art Republic
Una producció de
Agrupació Senyor Serrano, Departament de Cultura de la Generalitat, Grec Festival de Barcelona, Sala Beckett i Centre de Cultura Contemporània CondeDuque

__

Programació en col·laboració entre el TEM – Teatre el Musical i Escalante Centre Teatral.

Fecha

15 Ene 2023
Finalizdo!

Hora

12:00 - 17:00

Localización

Teatre El Musical
Teatre El Musical
Teatre El Musical, Plaça del Rosari, Valencia, Spain
Web
https://www.teatreelmusical.es/
X